Fotbolls turnering

Hejsan!

Idag har det vart fotbolls turnering i skolan, det gick inte så bra men det var kul iaf. Det är väl huvudsaken? Sen vill jag bara ge en extra klapp på Tobbes axel, för att du ställde upp & ställde dig i mål och verkligen försökte, du var jätteduktig tycker jag! Jag är så himlans sugen på att spela fotboll igen, att få den där känslan att man ska slänga sig efter bollen, jag saknar att vara målvakt! Imorgon ska jag träna på Ekeliden:)

Nu ska jag snart börja plugga och det ska bli kul faktiskt. Jag tycker att det ska bli kul att plugga det är väl nåt som inte står rätt till endå. hehe. men det är kul för jag är klar med allt och ska bara göra lite små detaljer för att redovisningen ska bli bra!

Skriver kanske mera senare.
/IsabellaNone

Postat av: camilla

vad du är duktig när det gäller skolan, du kommer att bli något stort inom ambulansvärlden, kämpa på. Kram

2008-05-26 @ 19:26:24 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: