Tack för en trevlig dag!

Började med lite träning på morgonen, skönt! Sedan drog jag till stan för att träffa sosso och Elin, blev en riktigt rolig dag och jag inhandlade alldeles för mycket saker men det var saker jag behövde så det kvittar. Vart en riktigt rolig dag och jag är enormt tacksam över att jag har en bruttor.<3

Bussresan hem var den värsta jag var med om, en tjej som började kalla folk massa fula ord. Hon gapa och skrek och sa att hon skulle göra massa dumma saker. Så polisen fick komma och hämta tjejen på bussen. Kanske inte låter så allvarligt när jag skriver det här men orkar inte skriva hela historien, det var helt galet i alla fall. Otäckt att de ska behöva hända...

Nu ska jag fortsätta att kolla på Idol, blir tufft ikväll. Vill egentligen inte att någon ska åka ut. Hm blir tufft! imorgon blir det volleyboll match, får hoppas att ni drar hem en seger flickor. <3 jag ska hålla alla tummar och tår jag har. Kämpa!

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: