Sena blogg inlägg.

Ja nu vart det ett försenat och sent blogg inlägg igen. Det är bara på kvällarna jag har tid att sitta vi datan, rätt skönt ändå.
Träffade Frida och Pintus igår, mycket trevligt var det. Vi åkte och kollade när Mickis slussade båtar eftersom de ville se hur det gick till.  Sen åkte vi till mitt älskade coop och handlade lite gosaker, vi fikade och hade det allmänt trevligt. Sen skjutsade de mig till Calle. Tack för en trevlig dag och det var verkligen kul att träffas igen, det får inte dröja så länge tills nästa gång. Men 25 drar vi till Stockholmo, de kommer bli mys<3.

Idag jobbade jag, efter det fick jag skjuts av Martin hem eftersom jag inte orkade gå. Har blivit lat, iaf när det är sånt här skitväder ute.. åå! Jag som trodde att sommaren skulle stanna längre än två veckor. Bara hålla tummarna på att det kommer in ett högtryck snart igen. När jag kom hem vart jag överlycklig över att mina kort hade kommit som jag har beställt! över 300 kort, som jag skulle dona med inatt, klistra in i album osv. Men till min stora besvikelse inser jag att ett utav paketen var helt sönder.. Och märker att 150 kort bara ramlat ut, det var 3 påsar med kort som bara har försvunnit. Lite läskigt med tanke på att det är kort på min familj, mig själv och mina natur kort plus att mitt namn står på korten. Vet aldrig i vilka händer de där hamnar, och för mig är kort väldigt personligt. Så känns inte alls kul.. Ska ringa till Ifolor imorgon och fråga va som hänt för jag tänker absolut inte betala för alla kort när jag inte fått dem.

Imorgon är jag ledig, känns riktigt skönt. Jag bytte ett pass med Martin så han jobbar för mig imorgon så jobbar jag åt honom på onsdag. Så imorgon blir det först att gå till läkaren, sen ska jag träna och senare på kvällen ska jag förhoppningsvis träffa Nattis. Kommer bli en skön dag förhoppningsvis.

Nu tänker jag inte skriva mera, Natti

/ I S A B E L L A


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: