Jag ska vara stark!

Nu sitter jag på sängen och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna åka till bussen där jag ska möta upp min älskade syster, sen ska vi möta upp fransson.

Satt och tänkte på en sak. Funderade på att ta bort inlägget jag tidigare skrev, eller aa det jag skrev igår. För jag blir påmind dagligen om de är kvar, men samtidigt var det så jag kände när jag verkligen var ledsen. Så varför egentligen? På dagen är jag stark, då tänker jag inte på det, livet känns underbart för det finns så många runt omkring mig som gör dagen perfekt! Men sen smyger kvällen in och senare blir det natt. Det är då jag tänker, då man känner sig ensam och helt hjälplös.. Men nu ska jag strunta i det, jag ska kämpa mot den absolut riktiga motgången jag fått i mitt liv, det är mitt eget psyke. JAG SKA!
Men det får jag ta, nu ska jag gå vidare. Jag kanske blir starkare utav att läsa det, för jag vet att jag är stark, jag kommer klara det här för jag har verkligen världens bästa vänner och det tackar jag himmlavalvet för. Ni är underbara och alla som känner sig prickade ta åt er<3! Ni är de som får en att orka med en dag, oavsett om man mår dåligt eller inte så finns ni där. Jag vill bara säga att ni är bäst, så jävla bäst!


/ Isabella

89 dagar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: