Midsommar.

Nu har jag landat efter allt midsommar firande, det har vart två kanon bra dagar tillsammans med vänner och släkt. Och jag har inte hunnit bloggat, men de känns bra faktiskt. Men nu är det dags igen.

Tänkte börja berätta lite om midsommarafton. Jag och Therese åkte tillsammans med Madde och Jojo ut till Johannas stuga. Jättefint och mysigt. Stugan låg precis vid vattnet och sen fanns det en lite uteplats också, jättemysigt.
Vi grillade, åkte och kollade på ett kalkbrott (såg nästan ut som man kom utomlands), satt i solen, skrattade en massa, badade och hade de allmänt mys. Tack för en jätterolig midsommar, och ett extra tack till Jojo som tog med oss till hennes stuga. Tänkte slänga upp lite kort nu.

Dagen efter åkte vi till moster och små kusinerna. Vi grillade och spelade spel, jättekul att träffa er igen. Sen badade vi i deras pool också, eller i alla fall jag, Dennis och Melker. Tack för två kanon bra dagar! <3

















Tack för en jättetrevlig midsommar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: