Vaknade med solen i ögonen!

Imorse vaknade jag av förvåning att det var väldigt ljust på mitt rum, undra va det var och öppnade ögonen och förstod att det var solen som sken! jag vart jätteglad och stutsade upp ur sängen eftersom jag genast vart väldigt pigg, drog på mig träningskläderna och satt mig och käkade frukost. Väckte syrran som låg och sov som en stock (mot all förmodan). Hon bestämde sig för att följa med och träna så vi cyklade ner till gymmet och tränade tillsammans. Vet inte om jag kan säga att det gick så bra, men kan inte alltid gå bra.

Förresten så hatar jag verkligen speglarna på gymet, det finns inget mer jag avskyvärt än att se sig själv i de där speglarna.. blä! Körde i alla fall rehabilitering för axeln rätt tråkigt att gymma när man inte får köra med nå vikter, eller ja det är ju vikter men det är alldeles för lite. Jag vill lägga på ännu mera! men nej säger sjukgymnasten till mig då =/..

Åkte hem och duschade och så, den kom Andreas och hämtade mig och Therese sen åkte vi ut till strömsholm och fikade, det var trevligt. Ska snart sticka iväg till jobbet, känns rätt tråkigt med tanke på hur vädret är utanför. Skulle hellre vilja vara ute, men det är rätt kallt ändå! eller?

/ Isabella
Postat av: Emelie

Jag håller med dig stenhårt när det gäller speglarna på gymmet. Kan vi inte bara ta ner dom?

2009-06-16 @ 21:46:14 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: