Första jobbar dagen på länge.

Idag har jag jobbat, gick kanon bra för att inte ha jobbat på drygt 2 månader. Okej för att jag gjorde lite fel här och där men va sjutton de kan inte begära så mycket just nu. hehe! Jag vart chokad över att jag kom ihåg typ ALLA plu koderna, mycket bra må jag säga. Inte så mycket folk idag, så det var nice. Stängde i alla fall med Emelie.

Ikväll tror jag att jag ska lägga mig tidigt så jag är riktigt pigg imorgon, jag har inte upplevt en pigg morgon på väldigt länge när det är skolvecka alltså... Så imorgon vill jag vakna jäätttee pigg, jag vill att det ska vara sol så man kan sätta på sig solbrillorna när man cyklar till bussen, det är härligt. Jag vill att det ska vara sommarlov nu, för jag är skoltrött och det är inte alls kul att gå i skolan längre! Snart är det studenten också, shit va fort det går. Tänk nästa år är det vi som står där? skrämmande, tyckte nyss att det var en själv som skulle välja vilken linje man skulle gå.. Kommer ihåg hur orolig jag var för att jag inte skulle komma in på någon linje och nu har jag snart gått klart gymnasiet. nej urch ska inte skriva nå mer om studenten de ger mig kalla kårar.. 

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: