Gamla minnen

Idag när jag åkte buss till skolan satt jag och fransson och snackade gamla minnen, åh det är rätt underbart att friska upp minnena ibland. hehe! För det finns tider man aldrig kommer att glöma men som man tänker mera på när man pratar om dem.  Vi sjung bland annat på våran näslundssång "var i världen finns väl den, skolan där man får en vän". Sen pratade vi om vilket krig vi hade haft mot 5:orna när vi gick i sexen, speciellt när det gällde fyrruta. Eller varför inte nämna när vi var bransta city släkers och uppträdde för skolan, jag ler när jag sitter och skriver det här. Vilka underbara minnen det finns.

Jag och malin satt även och snackade om när hon, jag och mickis hade suttit i samtal med Åsa eftersom vi kände oss "mobbade" av henne, rätt kul om man tänker efter. Jag tror vi gick i 4:an då, men ändå. När vi gick till ett skoldisco med fotbollskläder, jag dör av skratt! fyfan va fult men det var tider och man mådde sjukt bra.

Nej nu ska jag inte sitta och drömma mig tillbaka till dessa tider, jag borde ta tag i pluggandet och skriva lite på samhällen istället och imorgno är det natur prov också. det sista för natur b sen är det slut på skiten! ^^


/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: