Vårdcentralen i Hallstahammar, ett riktigt skämt!

Det är verkligen så sant. Vårdcentralen i Hallsta är ett skämt, de kan likväl stänga ner skiten. De kan varken hålla tider, dela ut recept eller se vad man har för fel. Ringde till Vårdcentralen i måndags för att få en tid för att kolla upp örat eftersom jag inte hör något på de och det gör fruktansvärt ont. Läkaren som man knappt hörde va han sa skrev ut ett recept jag skulle hämta på Apoteket. Jag cyklar dit och de visar sig att han glömt skickat mitt recept.. Jag går tillbaka till Vårdcentralen för att få prata med honom, då ber receptionisten att jag ska ställa mig sist i kön, kärring.

Bad mamma ringa till vårdcentralen, hon ringer och kärringen på vårdcentralen skäller ut mamma för att dom har gjort fel. Men hon sa i alla fall att de skulle skicka receptet då. De är ju helt sjukt! Idag är det lördag, och jag skulle hämta receptet eftersom de skulle skickat det i torsdags, och det har fortfarande inte kommit. Mitt öra kommer antagligen självläka eller så kommer det hinna bli hål på trumhinnan. Skönt att gå med en öroninflammation utan att få hjälp, och ni som haft det vet hur fruktansvärt ont det gör.

Nu kan jag säga att det är dags att lista om sig till Västerås, först farmors miss, hur kan man inte se att det är cancer? och sedan nu med de här receptet. Riktigt skit, totalt värdelöst. Det är riktigt pinsamt. Hallstahammars vårdcentral...

Postat av: camilla

stackars dig jag tycker verkligen synd om dig, du får stå ut med så mycket.Kram

2009-11-21 @ 14:48:52 - 
Postat av: Linda

Helt sjukt.. Dom missade farmors cancer också, dom sa att det typ var nån slags depression eller nå. Usch! Hoppas örat blir bättre iaf. :)

2009-11-21 @ 16:45:49 -  http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Emelie

att ha öroninflamation är nog en av dom värsta känslorna som finns. Och jag kan hålla med om att dom är dumma i huvet i hallsta. Får man en tid till kl 2 så kan man vara där till 3 för då är det fortfarande inte ens tur. Knappt någon som pratar ren svenska heller så man fattar aldrig vad dom säger

2009-11-22 @ 21:55:44 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: