Förbannade jet!

Var nyss och tankade, eller skulle göra rättaresagt.. Stoppade i pengar men fick ingen bensin! Mycket bra jobbat.. Blir så sjukt irriterad eftersom jag typ inte har nå pengar kvar. Så nu kan jag inte åka till stan och hämta grejerna jag behövde. Förbaskade skit.

Postat av: Cecilia

Läste precis din fina kommentar på min gamla blogg (brothersonahotelbed.blogg.se) och tack, tack fina du! :)



Kunde inte hålla mig borta från bloggandet så startade en ny ganska snart efter jag slutade på den förra. storiestoldbyme.blogg.se är det nu som gäller om du är intresserad att fortsätta följa min blogg :)

Kram!

2010-04-11 @ 18:26:05 -  http://storiestoldbyme.blogg.se/
Postat av: Patrik Appelquist

Ring till Jet så får du tillbaks dina pengar =) Det hände mig också för något år sedan. Självklart inträffar det när man är som mest stressad också ;)



//Patrik Appelquist

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.Gatubarn.nu

2010-04-18 @ 16:47:05 -  http://www.Gatubarn.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: