Överskattat med semester?

Är det överskattat med semester? Jag tror inte det. Jag är trött fast jag knappt har jobbat en månad på det nya jobbet. Jag trivs bra, men det är jobbigt att kliva upp tidigt i stort sätt varje dag. Imorgon är jag ledig, ska bli skönt. Jag vill sova. Sitter hemma hos Sosso just nu, vi drar snart utomlands eller nej det är inte snart.  Men det är 60 dagar kvar, det kommer bli bra. Jag längtar, längtar efter att få göra något. Satt och lästa systers blogg, jag blev lite fundersam. Du är stark sis och du klara det, det vet jag minsann.

Var ute och gick idag, gick runt Kolbäck osv. Skönt att filtrera tankarna och bara ha liten egen tid, det beöver jag. Kanske lite oftare? hm.


/ Bells
Postat av: Anonym

Vilken av dina syskon? :)

2010-07-16 @ 08:58:28 - 
Postat av: Isabella

Mickis.

2010-07-16 @ 13:04:59 -  http://isabellao.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: