Blir man ju lite stolt!

Pratade med Amande på msn just. Hon var stressad över skolan. Fråga henne va hon hade kvar. Då var det en uppgift i Samhällskunskapen då de skulle skriva om räntor, lågkonjekturer osv. Sen fråga jag hur uppgiften såg ut och det visade sig att Erik (läraren) har använt sig utav mitt arbete. När jag skrev den uppgiften när jag gick i tvåan skrev jag det som ett brev till en lillasyster. Och han frågade mig då om det var okej att han kunde använda de som prov sen, alltså den ideén. Självklart sa jag att det var okej, men jag trodde inte den skulle komma till anvädning. Men se nu så sitter en helklass & skriver på en uppgift jag kom på. Känns ju ganska bra, blir lite stolt faktiskt. Haha. Kanske var lite luddigt förklarat, menmen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: