Motala

Sosso väckte mig när hon tyckte klockan var för mycket. Det var runt halv 12 så det var kanon bra! Käkade lite frukost & drog ut och sprang. Kändes inte riktigt bra, vet om det beror på att jag har ont i halsen. Vart lite hemma fys på deras gård sen. Kändes dock bra. Får se om jag tar mig en runda imorgon med. Beroende på hur halsen mår det vill säga.

Efter att jag duschat och donat lite, satt jag och sosso på oss ansiktsmaskar. Riktigt snyggt, haha! Vet inte om det hjälpte så mycket men det känns bättre i alla fall.

Ikväll blir det att gå ut och fota lite, bara vädret håller sig från regn. Nathalie lovade sol, vars är den?




Kommer mer bilder sen, för den här datorn vill inte som jag. Och ska
äta gröt nu, så kommer bilder inom kort!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: