Utomlands

Igår umgicks jag med Sosso, kollade på utomlands resa till sommaren. Det lutar åt att åka till Grekland i två veckor denna gång. Vi vill se något nytt och Grekland är ju himla fint, samtidigt som det finns bra möjligheter till uteliv. Vilket vore kul, jag hoppas verkligen det blir av för jag längtar. Vi hade det så galet kul i Turkiet.
Just nu kan man ju inte annat än längta sig bort från detta tråkiga, kalla och otroligt blöta land. Tänk er att snön kommer att ligga några månader till, det är ju nästan så man blir deprimerad. Inte riktigt, fast jag längtar efter sommaren. Att vara brun, ha sina favoritkläder, sola, bada..  Tänkte slänga in några sommarbilder så man får lite nostalgi. Det är nyttigt att längta efter något har jag hört.
Postat av: Sassäh

Följ min blogg via Bloglovin? Och håll dig gärna uppdaterad hos mig, och om du vill så kan jag lägga till dig bland mina länkar om du känner för att göra detsamma? [a] Och kommentera gärna?! ^^

2011-01-15 @ 12:40:45 -  http://nojjz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: