Länge sen

Hej!

Idag har jag vart på räddning i skolan från klockan 10-1 typ:) det var verkligen jätteroligt, lärde mig en del nya saker och träffade nästan alla i klassen också! Tråkigt att inte du kunde vara med Fridolf.. Sen kom mamma och hämtade mig så vi åkte till biltema och handlade en ny cykel till henne, mycket kul!

Sen åt jag & mammi glass, jag bjöd henne för att jag har fått så mycket av henne nu på sista tiden. Min mammi & pappi är bäst. På kvällen åkte jag hem till världen bästa Sosso, alltid lika kul att träffa dig! 

Imorgon blir det till att gymma med Linette först tror jag, om hon orkar upp^^! Sen klockan 6 tror jag det är så är det volleyboll träning. Får väl se hur det går, hoppas att det gå bättre. Vet inte om det känns som man blir nå bättre:O!? 

Sov gott allesammans / Isabella   
                                                                   

Saknar mina knatte kusiner måste komma och hälsa på er nu, Jag älskar er.
       image18
Postat av: Ann-sofie olofsson

Hej gullsan!!! Vi längtar efer dig också!! Ska bli kul att du kommer i helgen,du är så välkommen!! sköt om dig nu lillkussarna skickar kramar .Moster

2008-04-22 @ 18:46:40 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: