Praktik

Hejsan :)

Sitter på mitt rum nu, rätt tråkigt. Mickis är inte hemma så övervåningen är helt tom. förutom att jag sitter här. Fick ett sms av mamma & Tess kl 17.30 att det hade kommit fram till Egyten, kul för dom och att det gick bra! Men nu är det så att jag också vill åka utomlands & bara sola, bada, ha det bra! jag vill, jag vill, jag vill..
Men jag hoppas att det köper med sig en liten flaska till mig. eftersom jag har det i min samling, och jag skulle vilja ha en från Egypten också.

Idag har jag praktiserat, jag började kl 12.00 & gick till 21.00 men jag fick gå lite tidigare. Det var en rätt intensiv dag idag, men det gick väl helt okej endå. Imorgon och på torsdag är jag ledig ska bli skönt. För imorgon ska jag sova ut ska bli jätteskönt!

/ I    

image17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: