Älskar att skratta

Igår snackade jag & Marcus i telefon, det skulle egentligen vart ett "kort" samtal men det blev det inte. hehe jag skrattar jämt så himlans mycket när jag är med dig. HAHa. du är som en bror, kan lita på dig till hundratio procent. Iaf det jag skrattade mest åt det var att Marcus mammi ringde och sa att det hade kaninproblem på jobbet så Marcus skulle gå ner i källaren och hämta en kanin bur, men han hittade inte nycklarna men han såg kanin buren. hehehhe alltså det låter inte alls kul men skulle ni hört det igår skulle ni tycka det var kul. I alla fall, när han väl hittat nycklarna tog han ut kaninburen

- "Så, nu står kanin buren redo i hallen. Men morötter och solrosfrön".

det lät så himlans kul när du sa det Marcus. Du vet ju själv hur mycket jag skrattade, så då kan jag lik väl passa på att säga att jag är glad att jag lärt känna dig. Du gör så man får skratta varje dag. Du är bra vännen:)<3



Bilden är tagen av Carro eller hennes pappan när vi hoppade fallskärm!


/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: