Daglig stress

Nu känner jag att jag lever igen, nu är det det gamla vardagliga stressade livet jag lever. Om jag inte är där så är jag där och tvärt om, jag gillar det.

Som idag, först satt vi på lektion hade samhällskunskap det var ett riktigt roligt ämne i alla fall va det verkade som på första lektionen. Men sen helt plötsligt gick brand larmet, alla gick ut som vanligt. Men okej jag kan säga det själv jag trodde det var en brand övning.. Men det brann tydligen på riktigt, helt sjukt ju, vars ifrån får man idén att man ska tänka eld på en skola inne på en toalett? helt sjukt i huvudet om jag får säga det själv.. 

Efter det umgicks jag med Foppa, André, Emma och hennes pojkvän Jimmy, det var trevligt :D Vi gick in på It-gymnasiet och spelade lite kort, sen stog det en kille och spelade pingis han var tydligen bäst i skolan, YEAH! hehe. Så frågar Foppa om de kan spela så vinner han såklart, tyckte synd om den där kille vafan. Värsta nörden som trodde han var jätteduktig för att han var bäst i skolan. hehhe men det var faktiskt kul!!

Sen drog jag hem men kvart över fyra tåget.. började vandra hem, när jag väl var hemma funderade jag vars min cykel var. Såååklart hade jag glömt den på station, eller jag trodde jag gick i morse men i verkligafall så hade jag cyklat... Ni kan ju börja fundera hur jag tänker, eftersom jag inte tänker alls just nu.  

Sen har det bara vart en slappar dag, kollat på oc och tagit det "lugnt"..


Fick lite kort av Carro när jag hoppade fallskärm, tack hörredu<3:)!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: