HAHAH!

Jag säger bara, patetiskt! Jag är besviken..

Igår bokade jag och världens bästa Linette biljetter till Håkan Hellström, det är på hennes födelsedag! Så jag eller vi ska göra det till den bäääästa som du någonsin kommer att komma ihåg. Det är du värd min babe!! Umgicks med Linette igår, vi var först hos henne lyssnade på håkanbråkan och snackade en hel del. Jag förstår varför du inte gillar den där människan som du nämnde igår Linettan;) klockren! Sen gick vi till träningen som gick så himlans bra. Jag, Carro, Tove och Linettan bollade. Kan inte säga annat än att vi var bäst, 210 slag slog vi på raken. Tappade inte en endaste gång och det var bara så himlans kul:D Tack bruttor!

Sen efter träningen gjorde jag och Linette sällskap hem, jag skulle till Sosso och hon hem så det passade perfekt. Sen svängde jag av till Sosso. Ví kollade på film och jag somnade typ inte först än klockan 4 halv 5 kunde verkligen inte sova.. Så på morgonen idag klev vi upp ganska tidigt eftersom Sosso skulle iväg och ta kort i strömsholm jag följde med & kollade. du är så duktig så min lilla fotomodell(A)..

Åkte hem senare mot kvällen, eller va säger jag? jag menade eftermiddagen. Kanske är samma sak vem vet:)?
Gick och la mig och läste Harry Potter, älskar verkligen böckerna! Jag är fast nu och kommer inte kunna sluta läsa. Ska snart sluta blogga och lägga mig och läsa igen<3.

Eftersom jag just nu kockar av arghet, ska inte skriva varför jag är arg jag känner att jag inte ens orkar ödsla mina timmar eller ens sekunder till att vara sur eller något, eller jag är varken arg eller sur jag är verkligen inte arg. Det jag är är att jag är så himlans besviken, för jag trodde inte man kunde göra så mot varandra?
Men varför ska jag bry mig om detta det är inte värdshistoria.. Och jag tänker inte vara sur i onödan inför mina vänner. Som jag skulle kalla för vänner och som jag vet skulle kalla sig själva för vänner <3:D!


En av dom människorna är Mickis, min underbara tvillingsyster som betyder så himla mycket. Även om vi bråkar mycket tycker inte jag det spelar någon roll. För människor som du finns det inte många av. Jag älskar dig världens bästa tvillingsyster Mikaela Olsson<3

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: