Harry Potter

Jag har blivit beroende av boken.. Harry Potter alltså, den är verkligen så himlans bra!
Ska snart lägga mig och läsa igen. Har mina myspys kläder på mig och tända ljus på rummet
passar alldeles utmärkt om man kollar ut genom fönstret, eftersom det är grått, regningt och kallt
ute. Fyfan för sverige väder säger jag.. Men på något sätt tycker jag att det är rätt mysigt väder.
Man kan liksom vara inne och ha hur mysigt som helst, ha filkkvällar, tjejmiddagar, och en
massa annat!! Okej det är inte fel med värmen men snart är det vinter och då ska det inte regna
då ska det komma en massa snö så det kan hellre regna nu.. Eftersom jag ändå jobbar!!



 


/ Isabella, nu är det slut på sommaren.
Postat av: Astronauten

Hej! Vet du hur man kopplar sin blogg på blogg.se till bloggportalen? :)



Ha en trevlig kväll!

2008-08-17 @ 20:12:58 -  http://astronautenochfrank.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: