Nu så

Har börjar lugna ner mig nu.. Men jag kan inte släppa varför i hela världen man gör så? Istället för att vara öppen och ärlig.. Nej jag vill inte ens skriva om det för då blir jag bara ledsen när jag tänker på det..

Sitter just och lyssnar på Takida-Curly Sue. Min hjärna tänker, jag funderar och mitt hjärta gråter. Jag känner mig sviken. Känns som något gick sönder.. Men jag ska må bra, jag ska inte bli ledsen för det här, det kunder ha varit mycket mycket värre. Nu ska jag bara prata med människor som får mig att må bra och jag vet att ni vet vilka ni är:D<33!

Sen vill jag bara påminna om att jag var så glad igår när jag gick och la mig jag är så tacksam över livet just nu. även om det hände nå som fick mig att tveka lite på min livsglädje! Jag har en familj och jag har vänner, vad mer behövs för att må bra? jag behöver mig själv, man ska våga tro på sig själv det är vad jag just ha börjat att göra..

<3

Kärlek till dess bruttor<3333
Postat av: Storasyster

Systeryster.. Vad har hänt? Du kan alltid prata med mig. ALLTID. Det är det som storesystrar är till för <3

2008-08-20 @ 11:03:53 - 
Postat av: emmaklemets

vad har hänt? :(

2008-08-20 @ 12:08:08 -  http://eklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: