Sista dagen

Idag är det absolut sista dagen på sommarlovet och vet ni vad jag ska göra då? Inge mer än att jobba kväll. Kommer vara ganska trött imorgon men det spelar ingen roll. Vi börjar inte först än klockan 1 endå så det kommer att gå bra!

Kan tänka mig att det bara är upprop imorgon och sen få sitt schema.. Sen är det full fart mot att klara sig igenom tvån.. Det kommer att gå bra, även om jag tror de kommer att bli mycket men det är kul!! Jag ska ha kul.

Matilda skickade nyss sms, nu är hon "hemma" igen. Eller det är hemma för mig, för nu är hon i Västerås. hon skulle börja packa in sina saker i lägenheten. Jag kommer och kollar någon dag ^^<33

Måste göra mig i ordning nu, för ska snart cykla ner till jobbet och arbeta lite!

Hoppas det går bra med pluggandet nu syrran. Du ska ju bli sjukgymnast nu! <3


/ Isabella
Postat av: Storasyster

Tack du sötnöt! Lycka till själv!

Nästa gång vi ses kanske jag kan massera dig "på riktigt" haha!

2008-08-24 @ 15:34:04 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: