Vänner, vad vore jag utan er?

Underbart säger jag. Helt sjukt underbart!

Vill bara säga hur mycket ni betyder, jag tror ni vet vilka ni är. Ni bryr verkligen till hundra procent. Jag visste att ni var underbart snälla men fan inte såhär! <33 Vill bara säga tack för att ni bryr er, för att ni alltid alltid finns där. Ni får en att skratta nu när jag egentligen vill gråta.. Jag älskar er tjejer, ni är grymt bra!
Ni är underbara vänner Linette, Matilda, Therese, Frida, Sosso, Elin, Linda, Karin och en massa fler men ni har en liten extra stjärna i mina ögon<3!

Sen vill jag bara säga hur sjukt glad du gör mig Foppa!! Är så himlans glad att jag har träffat dig, jag tycker om dig!Saknar dig nu, skulle vilja vara hos dig. Ligga uppe hela natten och bara snacka. du är underbar:)<3

Vänner, som får mig att le just nu:D<33

Det finns inga bättre syskon än ner <33

Matilda, Tess & Fridolf<3

Linettan, va vore jag utan dig? ingeting va fan, brooooshan<3!

Bättre vänner än er får man leta efter<333

Människor som dig Foppa, det finns det inte många av. du är min babe<3



/Eran Isabella
; Med tiden kommer allt att bli bra, men ni måste låta de ta den tid de tar för mig.</3
Postat av: http://ljansson.bilddagboken.se

aw, sötan då :) <3

2008-08-22 @ 00:26:06 - 
Postat av: Storasyster

Jag älskar dig syster. vill inget annat än att du ska må bra. <3

2008-08-22 @ 11:05:47 - 
Postat av: MatteLito

Äey Foppa bror till Döden!

2008-08-24 @ 00:10:54 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: