Älskade träningsvärk.

Gymmet igår.

Det var tamitusan värt att gymma och träna kondition igår på samma gång, för idag har jag träningsvärk! Så skönt att veta att man har tränat och hållit igång lite, var alldeles för länge sen jag var på gymmet men det gick väldigt bra ändå. Det bli träning imorgon med innan jag åker till skolan och hjälper till med "öppet hus". Ska ragga in lite nya elever, får se hur det går.
Körde i alla fall, överkroppen och kondition. NU är jag verkligen taggad till att träna igen, nu vill jag se lite förändring på min kropp. Den är i riskzonen ;).
 
Ska snart åka till stan med Malin, Sanne och Anton. Det blir att gå ut och äta och bara ha det trevligt, ska bli super mysigt. Senare på kvällen vettikatten va jag ska göra. Lär lägga mig rätt skapligt om jag ska orka gå till skolan imorgon, på en lördag.

Vill bara passa på att säga GRATTIS till världens bästa Marcus som fyller 19 år idag. Hoppas du får en underbart rolig födelsedag, du är min bästabästa killkompis och du är värd en bra dag. Jag älskar dig mitt födelsedags"barn"  :D<3



Får en att tänka på sommaren<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: