Ännu en kanon bra fredag!

Hade en kanon dag igår med er tjejer (Linnea, Rebecca, Malin och Mickis)

Åkte hem till Linnea runt halv 9 tiden kollade på idol, Kevin var så sjukt bra igår och Alice med men ändå. Har typ kollat på det där programet 2-3 ggn men jag blev besatt i Kevin. hahha! Sen typ i reklampausen bestämde vi oss för att dra till backen och åka pulka, eller madrass. Det var sjukt kul! haha som jag skrattar med er skrattar jag inte med många, ni får verkligen att vara sig själv. Jag gillar er mina bruttor! Sen ville vi ju inte missa idol finalen så vi ringde till Rikard så han fick berätta vem som vann, han måste trott vi var helt dumma i huvudet eftersom vi gapskrek när det sa "Keeeevin". HAHA. Sen åkte vi några gånger till, Mickis gjorde illa sig i nacken, malin i ryggen, jag i tummen! men det var en grymt kul kväll. Vi får göra om den snart. <3333

Postat av: mallan

jaa gud vilken kväll så roolig :D tack själv!<3<3

2008-12-14 @ 11:59:21 - 
Postat av: karin

Bäst ni gör det nu! Snön e inte kvar länge till!

2008-12-14 @ 19:31:12 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: