Jullov.

Igår var jag först bara hemma och tog det lugnt, var rätt trött och seg. Men senare på kvällen drog jag till Frida i Tillberga, vi hyrde film och moffade godis. Det var mys, satt och pratade en hel del också. Det var verkligen behövligt.. Tack för att du är du, så himla bra. Är glad att jag lärt känna en vän som dig, klockren. Just nu är du ju på dansbanskampen så funderar om jag ska kolla på det på tv men gillar ju inte programmet men får se. Du kanske är med om du har tur, haha!

Ikväll kommer Therese hem också, trevligt. Hon kommer behöva plugga typ hela tiden när hon är här men de gör inget, hno är ju i alla fall här och firar jul med oss. Det är verkligen inte länge kvar till jul nu alltså, inte till nyår för den delen heller. Snart skriver man 2009 istället för 2008. Det känns lite konstigt, men det säger jag alla år, men det är fär att det är så varje år också.

Har bestämt mig för en sak tills nästa år.. Men det får ni inte veta först än på nyårsafton eller dagen efter eller något. det är i alla fall ett nyårslöfte ^^.


Fick veta att operationen av min axel blir av i Mars, sen blir jag borta ett tag. eller ett jävla bra tag, ½ år om jag har otur.. menmen kommer att sakna det här gänget sjukt mycket då. men jag kommer att vara eran maskot på matcherna <33


/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: