Lyssna på MATTELITO!

Det här inlägget skriver jag till dig Matte.


Vill verkligen att du ska lyckas inom musiken, för du är hur bra som helst och jag vet att du vill komma långt med musiken. Så ni som läser min blogg, ni kan göra mig en tjänst nu. Gå in på www.myspace.com/mattelito och lyssna på de låtar han skrivit. Han gör alla låtar själv, med egna idér och tankar. Jag tycker det är sjukt bra att få ihop låttexter med musik, för mig skulle det vara omlöjligt!

Jag tycker att ni ska lyssna på det, för han en dag kommer han att vara känd. Sen kan ni ju alltid säga till era vänner att lyssna också. Så tillsist vill jag bara säga att jag saknar dig vännen & att det var länge sen man såg dig! Lycka till med musiken:)<3

MatteLito

Studio

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: