Mysig fredag.

Den här dagen har vart den roligaste på länge. Har gjort så mycket kul..

Det började med att vi skulle ha ett skådespeleri i skolan om barn som far illa i sitt hem. Eftersom det inte var så många som ville spela upp valde Jag, Frida, Malin och Pontus att göra det. Haha fysjutton vad vi skrattade när vi skulle träna på det där i grupprummet. Men det roligaste var att Pontus vart helt yberseriös och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt en endaste gång!!

Sen var det i alla fall dags att spela upp det för klassen, gick ju helt okej! Pontus skulle knuffa mig lite lätt men fick full träff så höll på att ramla på riktigt men hade som tur var en tavla bakom mig.
"jag tycker att vi ska skiljas"
"VADÅ SKILJAS"

haha.. Tamikatten va roligt man kan ha det.. Ni är bra mina vänner<3!

Senare på dagen åkte jag, Malin, Sanne och Anton in till stan och käkade på Gränden. Hel mysigt, satt där rätt länge och bara pratade och hade det trevligt. Kände att det var behövligt.. Senare åkte vi hem till Malin och gluttade på idol. Mycket bra att Kevin gick vidare, han är grymt bra och ja helt enkelt bäst! Detta var en mycket kort sammanfattning om dagen, men den har verkligen vart hur bra som helst. Är så himlans glad just nu.. OCh tack alla som gjorde min fredag till en mycket bra sådan. Puss <3

Underbara vänner, julstämning, träningssugen, livet leker! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: