Sjuk.

Sitter med en stor kopp med varm saft, stora tofflor och en sjal runt halsen, rätt skönt. Men det är inte skönt att svälja den kokande saften och det vara bränner i hela halsen som om det vore rakblad jag svalde. Det gör ont och jag hatar att vara sjuk!

Skulle åka och jobba idag men det gick ju inte alls, eftersom jag inte har någon röst. Oche eftersom jag jobbar på Copp är det ju en fördel att ha röst så att man kan prata med kunderna ^^. Men som tur va var Chatrine en hjälte och ställde upp och jobbade ist för mig. Tack så mycket!

Fredags: Lagfest med gamla fotbollsgänget, det var sjukt kul. Kvällen var fylld med minnen, skratt, dans och musik. Sjukt kul! man har så mycket gemensamt med er som ingen kommer kunna ta ifrån än. Det blev även tårtkrig, haha. Fransson fick skura hela golvet dagen efter, förlåt(A). hehe! men det var i alla fall sjukt kul. Korten finns på min bilddagbok Isabellao . Så kanon kväll, tack allesammans<3!

Lördag: Spenderade jag på stan tillsammans med Berga och degen. Hittade inget som jag ville ha, men det var kul att umgås med er. Vi kollade på hockey på kvällen jag kan nog hålla med om att det är nog lite därför jag inte har någon röst idag. Men ínte bara eftersom jag alltid får förkylningen att sätta sig på stämbanden, fråga mig inte hur... senare på kvällen umgicks jag med Malin & Malin. Ni är bra mina vänner:D

Söndag: Bara vara hemma och ta det lugnt, var ute och gick en riktig vinter promenad med Sanne. Helt otroligt fint väder och det är alltid kul att prata med dig vännen:)<3


Bäästa laget<3


Taggad


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: