Träningsdag

Började med att vi hade fys i Bombardier aren, eller va det heter. Det var skapligt jobbigt men hur kul som helst. Det är kul att få göra något praktiskt på räddningen och inte bara sitta och plugga hela tiden.
Senare på eftermiddagen åkte vi tillbaka och hade innebandy i Abb-hallen. Vi lirade mot NVSP07D, självklart vann vi OP:are, bara för att vi är så himlans bäst, underbart bra klass! Nästa torsdag är det innebandy turnering som gäller, och då hoppas jag på att det går kanon. Eftersom jag är en dålig förlorare föredrar jag helst att vinna!

Sen efter skolan drog jag och Malin hem till Frida för att kolla hur dom bodde i Tillberga, hur fint som helst för att vara en etta. Vi myste ner oss framför tv:en och kollade på Arn 2. Helt okej film men jag gillade ettan mycket mera.. Aja den var i alla fall värd att se. Senare drog vi till Ica Maxi och "stor"handlade med Pontus & Frida sen skjutsade dom oss till station.. 

Nu är jag hemma och ska snart sova, har sjukt ont i huvudet. Det var ett tag sen sist! Sen satt jag och kollade på volleyboll kort, nu tycker jag att min tumme kan läka så jag hinner att lirar lite innan de ska operera axeln. Jag saknar sporten & er mina lagkamrater<3!


Jag älskar dig syster<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: