Helgen - Linköping

Hemma nu.
Men har tillbringat min helg hos syster och markus i Linköping alltid lika roligt!
Först var pappa och mickis också där men de åkte hem på kvällen och så klart när det åkte blev det världens snöstorm! Så jag och Tess satt och var lite oroliga i soffan. Mot kvällen gick jag och syrran och köpte lite frukt och gjorde fruktsallad, mycket gott(Y)! Kommer sakna dig Therese, men snart kommer du hem igen. På våran födelsedag :D!
Idag är det min och calles 23 månaders dag också, om 1 månad är det 2 år älskling!

Imorgon fyller Emma år 17 år :), hoppas du får en superbra dag gumman. Jag älskar dig vännen<3 

     
                
Postat av: Storasyster

tack för en underbar helg systeryster.. Men det blir så tyst och tomt när du åker.. Ses på onsdag.

2008-02-04 @ 09:34:54 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: