Jobbigt, stress.

Hm, jobbig dag idag på något sätt.

Tankarna går runt varje dag på hur det kommer kännas att leva utan dig farmor, för jag saknar dig!
imorgon har det gått en hel vecka utan dig, känns jättekonstigt men tiden har gått fort. Jag vet att vi har
en jobbig tid framför oss men vi kommer klara det tillsammans, och vi lovar att ta hand om farfar. Han blir
glad av att vi kommer och hälsar på. Det som också känns så jobbigt är att du Therese mår dåligt, att du inte bor
nära oss här hemma i samma lägenhet. Jag vill kunna krama om dig och trösta dig som alla andra i familjen, men dig får man tänka på istället, jag vill träffa dig nu<3 Jag läste din blogg och förstod att nått va på tok, ringde men du var inte hemma, du jobbar nog. Men du ska veta att vi alltid finnas här för dig, hela familjen!
Det ända jag vill är att träffa er igen, farmor och mormor!

Hade svenska prov idag i skolan, gick inge bra. Tänkte på för myckte annat. Känns som om man är alldeles för okonsentrerad nu jag kan inte fokusera längre. Jag vill att det ska vara som förut. Ett G skulle jag bli glad för, för jag orkar inte få nått att ta igen nu. Det skulle jag inte orka med. Men det är skönt att man har vänner som verkligen bryr sig, att gå till skolan och veta att ni är där gör mig glad ni ger mig energi!

Gick på stan idag också, handlade födelsedags paket. Massa födelsedagar framför mig nu.
Nästa vecka fyller jag,Mickis,Emma,Johan,Matilda,Emilia. Så det blir väl lite myspys nån av dagarn. sen veckan efter fyller världens bästa sosso 18 år, så nu blir hon en stor flicka. så då ska man väl dit och gratta, samma dag fyller älsklingen. Ska dit med kanske.
Hur har jag tänkt det här? hur ska jag hinna?
hm, jag fixar det med lite vilja!


                  Ge mig sommar / Isabella

                             


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: