Bättre idag

Hej.

Idag känns det bättre med bröstkorgen har inte alls samma tryck som jag har halft alla andra dagar även om det gör ont ibland. Idag är jag mest seg, men min medicin börjar gå ut så ska snart ta en till, eftersom jag känner att smärtan kommer tillbaka så fort jag inte har tagit iprenen på länge. Det är jobbigt att vara sjuk, jag får inte göra vad jag vill. Jag får inte träna för då anstränger jag mig.. Urch säger jag bara..

Igår var en kanon kväll, Mickis och jag sov över hemma hos Sebbe. Vi spelade spel och snackade en hel del. Det är helt sjukt hur bra vänner ni är. Som när jag inte fick luft och fick åka till akuten då tänkte ni köra upp mitt i natten bara för att se hur jag mådde. Ni är underbara mina vänner!


Raz, mickis och jag. Flummar oss ^^



/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: