Bloggenbloggenbloggen..

Hejsan:)..

Har inte orkar och inte hunnit skriva heller för den delen.. Just nu älskar jag sommaren, de är nu den är som bäst!
Det är varmt, man umgås med vännerna och förhoppningsvis får jag bada snart igen. Eftersom jag känner mig mycket
friskare nu om man jämför mot förra veckan.

Igår sov jag i stan hos André vi spelade först lite beach tillsammans med några. Sen drog vi ner och badade eller vi. Hm jag kunde inte bada så det var Danne, Vikkan, Foppa och André som badade såg riktigt skönt ut och jag vart avundsjuk. hehe ^^.. Sen drog vi hem till André och grillade lite korv eftersom vi vart lite hungry^^.
Lirade lite Gitarr Hero och så. Mitt på natten gick vi till lekparken och levde loppan de var så sjukt kul har inte garvat så mycket på länge. heheh.. Ni är galna^^. Rökte vattenpipa på natten också.. Kanon rolig dag! Just ja jag och Vikkan var ute med hans båt också, solade och snackade en massa strunt .. :)

Idag har jag packat för på lördag åker jag äntligen till Matilda, jag som har saknat dig så galet mycket! <3 Det ska verkligen bli kul att träffa dig, vi ska göra så mycket sjuka saker:D!

Det var bra väder idag också, mycketmycketbra!!!


Ett halft år av saknad, jag saknar dig så farmor<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: