Borta med vinden

Hej..


Idag har det vart en lugn dag. Rösten har fortfarande inte kommit tillbaka och det är piss! Eftersom jag inte ens kan svara i telefon om det ringer, tänk om det skulle vara nå jätteviktigt sen svara jag sen hör de inte att det är nån som svarat?
Det är skrämmande att kroppen bara kan stänga av rösten sådär.. Har ätit jordgubbar med mjölk även om jag föredrar jordgubbar med glass, men hade ingen hemma så det fick gå med mjölk idag^^. Har kollat på tv och proppat i mig halstabletter, men inte hjälper det:/!

Kom och tänka på hur unika vi är som personer.. Tänk att jag kan få fram det jag vill säga utan att prata, det är grymt att vi kan förstå varandra så bra även om man inte alltid kan kommunicera. Typ som nu jag har sjukligt ont i halsen och inte kan prata, men syrran förstår mig endå. Genom att skriva lite med nåra bokstäver förstår folk vad man menar. Jag tycker att människan är unik.. Det farcinerar mig. Jag tänker på såna här saker när jag är sjuk det är sysselsättning och rastlöshet på hög nivå.

Emma ringde just, det var skrämmande att inte kunna prata ! Jag fick viska i telefon för i huvutaget få fram ett hej. Så om ni vill nå ring inte för jag tänker inte svara, ni får smsa i sånt fall.. Jag hatar att inte ha någon röst :'(!


/ Isabella Olsson


Postat av: sandra

härlig bild :D

2008-07-23 @ 11:50:08 -  http://marinoni.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: