Bröstkorgsinflammation.

Hejsan.

Sist man skrev var man frisk nu är man sjuk.. Först igår var jag och jobbade och kände att jag hade rysligt ont runt hjärtat, men det gav sig och jag tänkte in nå mera på det. Men sen när jag och mickis kom hem från Sebbe och Rasmus fick jag så himlans ont och jag fick svårt att andas. Då blev jag väldigt rädd kan jag säga er:/.. Men Ambulansen kom och det gick lite lättare att andas efter några råd osv.. Sen blev det att åka in till Barnakuten där de gjorde en del tester (Ekg och blodprover) som skulle kolla om jag hade fått någon propp i lungan men det hade jag inte som tur var. Men läkaren berättade att jag hade fått bröstkorgsinflammation :(.. Så nu får jag äta medicin 1 vecka sen är det bra igen hoppas jag. (Y)

Det är jobbigt att vara sjuk ju.. 


Jag i Hudiksvall när jag gjorde ett "brandmans" test. 

/ Isabella 

Postat av: emma klemets

<3

Krya på dig, gummsipummsi<3

2008-07-10 @ 12:35:34 -  http://eklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: