bulten

Hellooojsan!

Idag när jag satt och satt in kort i mitt fotoalbum så ringde det helt plötsligt.. Jag svarade sen va det från BULTEN:O? hm skojja inte att jag blev chokad. Jag trodde först att det hade hänt något med syster.. Sen var jag på väg att säga att hon inte var hemma då hon sa att hon vile prata med mig:S! Så det visade sig att jag hade fått jobb där om jag ville, för att det var en som hade sagt ifrån. Men jag jobbar ju redan på Coop:( det var mycket synd, annars kanske man kunde fått jobbat med syster hela sommar:D<3!

Ska snart laga mat sen ska jag åka och jobba, rätt värdelös tid idag 17.00-20.00. Men någon måste ju jobba där emellan med.. 

jag saknar verkligen volleybollen nu. Jag vill att det ska dras igång, träningarna,matcherna, träffa alla lagspelare! Denna säsong ska vi ge järnet brudar och vi ska bete oss som ett lag! För tillsammans är vi helt grymma<333





/ Isabella 
Postat av: jessica

så du ska fortsätta med volleybollen? :)

2008-07-07 @ 16:30:20 -  http://appelblad.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: