Grillkväll i stan

Hejhopp:D!

Igår efter att vi kom hem från Vingåker gjorde jag mig i ordning, skulle på grillkväll i stan. Åkte in med halv 8 tåget, Foppa mötte mig på station, det var jättesnällt av dig (A). Hm köpte ett lyspyl som jag just kom på att jag glömde hos André lite jobbigt, eftersom jag är beroende av det.. urch, jag får köpa ett nytt igen.

Men iaf åter till igår.. Jag och Foppa fick vänta på "natt"bussen till Bäckby, låter så fult att säga nattbussen när det gick typ vid klockan 9 på kvällen. hehe, men vi tog en promenad vid parken och så. Sen åkte vi till André runt halv 9 kanske. Snälla som de var väntade de med att grilla tills vi kom ^^. Så vi fjutta på elden, eller Danne, André och Foppa rättare sagt. hm, vi hade oturen med oss så det började att regna.. Hatar verkligen svenska sommarar..  

Efter det käkade vi kollade på Madagaskar och pratade lite, Grabbsen fick ett ryck att det skulle bada i Andrés minipool, som knappt hade nå vatten, ni är galna! De badade iaf, även om jag tycker att det såg väldigt kallt ut. Jag fick vara den som dokumenterade kvällen eftersom jag själv inte kunde bada (Hade inget att bada i och plus att jag nyss har fått tillbaka min röst från förkylningen). Så det får bli en annan gång :)!  Grabbsen frös lite när det kom upp så det tappade upp bubbelbadet och myste tillsammans. hahha Ni kan ju tänka er själva tre galna grabbar i ett litet bubbelbad, ni får tänka er in i situationen själva. roligt vare i alla fall(Y).

jag somnade dock på soffan, rätt skönt faktiskt! Men vaknade av att Danne, André och Foppa spelade gittarr hero! Dom va verkligen grymt bra.. Spelade på de svåraste nivån men satt ändå typ alla acord eller va det heter.  

Men tack för en jätterolig kväll grabbs^^ <3

Bilderna kommer senare, min kamera har dött så måste ladda batterina! =/

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: