Jobb igen.

Hejsan!

Efter allt som hänt och alla lediga dagar ska man börja jobba igen, känns väl lite sisodär. Fast det har vart skönt att få vara hemma och bli frisk. Jag hoppas jag är tillräckligt frisk så att jag inte åker på nå sånt här igen. Men träningen får vänta denna vecka ut, sen äre bara att köra igen! Jag längtar.. 

Tänkte berätta lite kort om helgen som bara har rusat iväg.

fredagen åkte jag hem till Karin som hade lite partay, var dock inte så lång varig eftersom jag hade så pass ont i bröstkorgen. För övrigt vart fredagen en lung dag..

Lördag, Åkte jag, mammi och Mickis på Digiloo i Eskilstuna, Sundbyholm. Det var riktigt kul. Men innan de gick vi ut och åt på "akropolis" ett riktigt bra ställe att äta på och gott var det också. Jag käkade nå "pikilia" eller nå liknande. Det var helt okej men kanske inte lika smaskigt som Mickis mat såg ut att vara. hehe.. Efter vi ätit for vi till sundbyholm. Det var en massa folk och det var en härlig känsla. De pratade mycket om hur vi människor förstör mijön, jag fick en tankeställare. Sen när vi väl hade suttit där kanske i nån timme så kom det fram en unge ti mig och mickis och sa "Ass hole, Ass hole, Ass hole" . hehhhe. Jag trodde han sa nå helt annat så jag reagerade inte men Mickis och hans mamma hörde rätt så hans mor var inte så glad på ungen. hehhe efter det kom ungen tillbaka igen och typ slog oss med ett koppel. Jag höll på att garva ihjäl mig. Men hans mor tyckte inte det var lika kul. hhehehhe!

Söndag, Skulle jag, Mickis, Raz och Sebbe bada vid Tortunagropen. Vägen dit tog väl ett tag eftersom vi inte visste precis vars det låg. Så vi stannade efter vägen så fick mickis fråga folket ditt. hehe. När vi väl var framme började vi trampa åt gropen, när vi kom fram till en korsning och vi kom inte riktigt ihåg vars vi skulle gå.. Då kom "Bonden", i samma sekund som Mickis frågade vilken väg vi skulle gå kom hon på (just ja, Man ska akta sig för bonden) hehhe.. Så han vart arg och frågade vad vi skulle göra där. Klart vi svarade som det var och sa att vi skulle bada, men det fick vi ju inte och han hänvisa oss till den lilla gropen. men vi gav inte upp så vi gick upp i skogen och tog den vägen ist. när vi väl trodde han var borta hör man hur traktorn har vänt och åker tillbaka.. Så det var bara att springa som en dåre upp i skogen. helt sjukt kul var det! hhahaha ^^. 

Tack för en trevlig helg alla som har vart med:)<3


Fest hos Karin

 
Jag och Mickis<3

Bonden och hans traktor, hehe.

/ Isabella
Postat av: emma klemets

hahahahha, störd bonde!

2008-07-14 @ 12:49:59 -  http://eklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: