Volleyboll <3!

Hej :)

Igår var det en riktig härlig dag, en äkta sommardag! Först drog jag, Matilda och Mickis till Power meet träffade lite folk där och hade det allmänt kul. Sen drog vi hem runt 12, eftersom världens bästa Frida kunde köra oss hem, du är en ängel<3!

Sen åkte vi och natt badade varmt och skönt! hehe. Åkte hem till Sebastian sen så somnade jag och Mickis på golvet.<3 Kanon dag.

Jag saknar volleybollen och ni är bäst tjejer. Hur går det med tränings programet brudar? <3
Kanske kan ses nån dag snart och träna tillsammans? Ni kan ju höra av er till mig eller mickis?


Instruktion med Carro



Carro visar en övning.



Utfallsteg vid skanzsjön!


Mickis kör fällkniven



Instruktion


Träning med tjejerna



Mickis kör, och tränar!


Mer bilder från instruktionen


Tjejerna som tränade. Bra av oss <3



/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: