Jobb,Jobb och ännu mera jobb..

Hejsan!

Jag har jobbat hela dagen idag, det är ganska jobbigt. Men det är tur att man inte är nybörjare då skulle det vara ännu jobbigare tror jag. Ska snart iväg och gymman med Linettan, men först så ska jag skriva lite..

Dagen började med att en av "mjölk"killarna hade vikat en hel pall med mjölk så det var mjölk på hela golvet nog med det sa han "det är min första dag på jobbet" hehe. jag höll på att garva sönder..
Senare när jag satt i kassan så började det verkligen att spöregna och det regnade in i affären, trodde nästan att det skulle komma in vatten genom taket så mycket som det regnade, helt sjukt...

När jag slutade skulle jag gå upp till personalrummet då såg jag att nån inte hade stängt våran ytterdörr så det hade regnat in.. (ååååååh) så det var bara att börja att torka upp allt regn vatten och SEN cykla hem. :)

Ska snart iväg och träna med Linette. Ska bli skönt att träna lite granna, det gillar jag! Tror jag ska öka på vikterna idag.



Snälla ge mig sommar. Jag vill ha bra väder nu så att man kan
bada och sola varje dag när man kommer hem från jobbet.
Kortet är taget i Lisjö när vi var där i fredags <3

/ Isabella




Postat av: Storasyster

Haha, vilken dag på jobbet syrran!

Bra att du ökar på vikterna.. Det är bara hårt slit som lönar sig.. Du är duktig!

2008-07-01 @ 14:01:17 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: