Måndag, friskole turnering!

Hejsan!


Det är sååååå vaaarmt!
Jag trodde att jag skulle dö idag när vi hade fotbolls turnering i skolan, det var verkligen smäll hett. Sen när vi väl var samlade allihoppa meddela det oss att det inte kom nå mer tjejlag förutom oss så vi fick spela mot grabbarna och vann tjej pokalen (trotts att vi inte spelade en match) hehe.  Men vi vann inte mot grabbarna de va jätteduktiga och om jag får säga det själv hade vi inte en chans att vinna. Men det var kul och vi kämpade på och blev ju vinnare ändå! :D

Sen åkte jag och Sanna till Calle på sjukan, han hade ramlat på nyckelbenet igen (klant) nejdå. Men som tur var, va det inte brutet igen så det var ingen fara. Men klart att man har ont! Sen var vi så hungriga eftersom vi inte hade ätit på hela dagen så då drog vi till donken ... urch.

Ska till gymmat med Linette nu, det är skönt att träna och det är mycket roligare när man har någon att träna med!

Imorgon (tisdag) kan jag säga, "imorgon får jag sommarlov":D!

/ Isabella


Bilden är sen tjejkvällen hemma hos Ida! Som var en toppen kväll verkligen<3
Och bilden får mig att tänka på sommar, Ni är bra flickor.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: