Shopping på Tornby

Hejsansvejsan!
Idag har jag och Tess vart vid tornby och shoppat lite. hehe och vi skämde dock ut oss.
Det var några telefon försäljare till Tele2 som frågade vad vi ringde med.

Vi: vi ringer med comviq och det är bra för oss. hehe
Dom: åh vad bra, vill ni ha en present. För alla som har comviq får en present just idag.
Vi: Ja varför inte? hehe ^^.
Dom: börjar förhandla om att jag ska byta till Comviq kompis abonemang.

Men jag gick inte på det där. Men det var pinsamt för vi gick först därifrån sen så fort det sa present så gick vi dit! hehehhe.. så jäkla fult vare verkligen. Men  annars var den en lyckad dag/kväll. Tess hittade ju faktiskt en bikini ich bikinitrollor men vi fick dock springa i alla affärer för att hitta dem^^. Jag fick min klänning som jag ville ha, mycket nöjd.

Ska kolla på Italien-Holland nu .. Förra matchen var tråkigt eftersom det vart 0-0.



hahhaha. Från julen 2007. Mickis och mammi. Det försöker att leka kamel
eller nå liknande. Jag saknar er<3

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: