Shopping!

Hejsan !

Gårdagen:

Eftersom det inte gick att skriva blogg igår skriver jag lite kort nu ist. Det började med att tess jobbade så jag solade på balkongen, jätteskönt var det. Sen när Tess kom hem spelade vi lite beach, sen kom Olof och Erik hit då grillade vi och hadet det trevligt. En mycket lyckad kväll!

Idag:
Dagen började mer än underbar, Mickis ringde och berättade att mammi hade bokat biljett till Thailand i Oktober, så då drar jag, mamma och Mickis dit. Det ska bli sjukt kul. Tack mammi<3 Dagen fortsatte med att jag och Tess shoppde, det var riktigt kul och jag hittade en del kläder. Så det blev en lyckad dag, men det var väldigt varmt och jag vart helt knäpp i huvudet till sist. Köpt 5 tröjor sen 3 trollor, 1 par jeans shorts och hårband så jag fick rätt mycket för pengarna.

Sen käkade vi på donken, det var fanemig den knäppaste människa jag stött på någonsin där inne. Han jobbade där, sen helt plötsligt fick jag den där känslan av att någon verkligen glodde på mig, så jag började kolla runt sen stog han där inne i köket och verkligen glodde (En obehaglig gloning). Sen kanske det tog 5-6 minuter innan vi fick beställa under den tiden stod han bara där inne och kollade. Sen när vi väl var framme i kassen sa han till sina jobbar kompisar sen pekade han på mig och log. Han var äcklig och skrämmande. Aldrig mer donken i Linköping om han jobbar, han var obehaglig!

Nu är Tess och handlar mjöl vi ska laga taco paj till ikväll och ha det roligt. Sen imorgon ska vi på picknick, ska bli mysigt! Jag hoppas bara att det blir varmt för att det skulle komma in ett låg tryck till måndag-tisdag =/.


Kläderna jag shoppade idag.


Igår grillade jag, Markus, Tess, Olof och Erik på gården, sen spelade vi
lite volleyboll och fotboll riktigt kul var det ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: