Söndag

Hejsan!

Idag har jag först jobbat, rätt jobbigt när det är så himlans varmt ute. Det blir så vart inne i affären och man kan knappt tänka =/..

Efter det träffade jag Emma, vi åt glass och pratade lite. Alltid lika trevligt synd att vi inte kunde ses så länge idag bara! Men vi får leka mer under sommarlovet tycker jag. Efter att jag ätit glass drog jag hem till Anna hon klippte och slingade mitt hår. Och herreguud va duktig hon är, jag är hur nöjd som helst och helt klart den finaste frisyren jag haft (Y) Tack a
Anna<3

Käkade glass tillsammans med Anna, Sofia, Mickis & Fransson. <3

Nu är jag hos Calle jag är så himlans trött, har vart seg hela dagen. Tror jag ska gå och lägga mig snart så man orkar att spela lite fotboll imorgon! Har fotbolls turnering i skolan, hoppas att det går bättre än sist. Det är på Ringvallen, kom och kolla!

/ Isabella






Så här blev resultatet av klippningen!
Postat av: camilla

Du blev så himla fin gumman. Kram

2008-06-02 @ 21:34:32 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: