Joe Labero

Hejsan.


Igår blev det Joe Labero med familjen, det var jättekul . Men  man blev lite galen på att man inte förstod hur han gjorde alla sina knep, hm tänk om man skulle kunna vara lite begåvad som han. Efter när vi skulle åka hem så satt han utanför och skrev autografter & kastade ut kortleks kort. Så då fick jag ett (Y) hehe.

Just nu sitter jag i skolan... Har datakunskap men vad ska man göra när det inte finns något att göra?
jag har gjort klart alla uppgifter men man får inte gå hem eftersom jag snart ska ha räddningstjänst, jag vill gå hem för jag har ont i magen, sen vill jag se LOST eftersom  jag missade det igår buhuuu =/.

Ikväll blir det träning och hoppas att det går bra eftersom vi har volleyboll match på lördag mot Norrköping.

Therese, jag saknar dig! Kan du inte komma hem och bo här som du gjorde förut? Jag saknar att kunna retas med dig när man gick in på ditt rum även när du inte ville det. Att äta frukost tillsammans och att du jämt fanns där att krama om. Men jag har ju ditt rum iaf, hehe. Jag älskar dig therese du är världens bästa storasyster!

/ Isabella

Postat av: Storasyster

Systeryster! Jag saknar dig så att det gör ont i bröstet..

2008-03-09 @ 09:09:14 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: