Datakunskap

Hej!

Hur kul är det med data kunskap? det är verkligen det tråkigaste ämnet i hela världen..-.-


Therese Olsson, Jag saknar dig verkligen hur mycket som helst:(!
Även om du inte bor så långt bort går det inte att träffa dig varje dag.
Egentligen ska man inte gnälla eftersom om man tänker på Hanna
och Linn bor på andra sidan jordklotet om varandra. Men det är ändå
långt, jag skulle vilja att du bodde hemma igen! Att jag bara kan gå
in i ditt rum och bara umgås med dig. Men jag vet att du alltid det bara
är att komma men allt kostar så mkt nu för tiden. Nu kommer du inte 
hem först 11 juni, hm saknar dig! Jag älskar dig massor Tess, glöm
aldrig bort det du är min förebild och min storasyster<3! 
Postat av: Storasyster

Gullunge.. Du får mig att börja gråta. Jag saknar dig också syster. Så mycket att du inte kan förstå

2008-05-21 @ 11:43:51 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: