Fredag!

Hejsan:)!

(Löpartävling på löga)
Dagen började inte så bra, jag försov mig. Jag vaknade klockan 07.24 och greps av panik. Tåget jag skulle åka med åker 07.30 och jag visste att jag verkligen behövde åka med det tåget. hm! Men tro det eller ej jag han till tåget, men glömde dock lite saker hemma. Sen var det att gå till Löga med Emma, där vi fick veta att starten inte gick försten kl 09.30 så vi satt där och väntade typ i 1 timme om inte mera.

Sen när det äntligen var dags att börja att springa var jag taggad. Sen var det bara att löpa när startsignalen gick. Gick jättebra och tycker själv att jag höll ett bra tempo. Jag sprang ju iaf hela. Lite surt att man kom på en 7 plats pga att det var några cyklister som också hade tävling som bara cyklade ivägen alltså det kom ett helt led och jag hamnade på en sida och de jag jagade hamnade på den andra. Så jag hann aldrig ifatt och kom på en 7:de placering av tjejerna, Nöjd är jag eftersom det var 4 friskolor som tävlade:) Jag tror jag kom 1 eller 2 i skolan av tjejerna så det känns bra (Y)!

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt ska snart möta Calle vid tåget sen ska vi till hans mormor och morfar eftersom hans morfar fyller år:) Sen ska jag åka till Ida som ha tjejkväll ska bli mysigt <3!

3 "skol"dagar kvar sen är det sommarlov!
/Isabella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: