Sossebloggare!

Hej, Morsdag idag!

Jag satt just och läste Blondinbellas blogg. Hm jag börjar fundera på hur människan är funtad egentligen? Hennes liv går ut på att leva det så bra som möjligt och samtidigt berätta och skriva om det. Hon får alltså pengar för att skriva på en dator, det är sjukt.

Jag vill att det ska finnas en bloggare som är Sosse. Blondinbellas liv är en dröm för många.  Hur många svenssons skulle kunna leva ett sånt liv som hon, om man inte är kapetalister =/? Det är helt sjukt..  För det första, det är bra för henne hon köper väskor för flera tusen, hon äter ute hela tiden, köper hur dyra kläder som helst och det är "billigt" för henne. Men hur mycket ger hon till omvärlden? Hon berättar om hennes liv som rik. Jag undrar om hon tänker på alla människor i Stockholm som sitter i ett hörn har inget hem och har en ryggsäck där hela deras liv ligger. Helt patetiskt.

Annars har jag inte gjort så mycket, jag har skrivit klart min engelska uppsats! Mycket nöjd (Y)


/Isabella


image20
Mammas morsdag tårta:) Handgjord av mig och Mickis!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: