Bruten tumme

Var inne på akuten idag för att röntga tummen, satt och väntade ett tag. Inte så farligt länge trots allt, fick träffa en läkare och han sa att den inte var av, lycka tänkte jag.. Han inte gå så långt innan mobilen ringde och det stod "okänd" så jag svarade.. och han sa att det var AT-läkaren, och han hade kollat på bilderna en gång till så han ville att jag skulle ta nya bilder för att de trodde att det var en frakur och mycket riktigt var det där.. En fraktus i övre leden, spricka i den nedre och ett trasigt ledband i tummen. Så nu blir det inge volleyboll på ett tag, igen... När jag väl är bra i tummen blir det att lägga sig på operationsbordet och operera axeln, vilken tur jag har med allt...

Jag är arg.
Postat av: carrobarro

bläää! skada dig inge mer nu älskling.

2008-11-22 @ 20:49:35 - 
Postat av: Storasyster

åh, lilla gummsegumman. Jag lider med dig. Men du vet, allt som inte dödar gör en faktiskt starkare! Du kommer att bli sjukt stark! <3

2008-11-23 @ 15:13:42 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: